piątek, 24 lipca 2015

Liwia i koty

Nie da się ukryć, że obie lubimy koty. Gdyby pozwalały nam na to warunki, to w naszym domu  mieszkałoby ich całe stado. Ale na razie musiałyśmy swoją miłość do kotów zogniskować na jednym jednym (choć niemałym) Klusku.


Nie zdziwi więc nikogo fakt, że wszelkie kocie motywy i nadruki od razu przykuwają nasz wzrok. Liwia ma już kociarską torbę i całkiem pokaźną ilość poduszek z kotami. Nawet rolety w jej pokoju opanowały czarne kocurki. A teraz zawędrowały na ubrania :)


Wypatrzyłyśmy ten materiał kiedy szukałam zeberek. I tak jakoś niechcący to 1,5mb żorżety silki samo kliknęło się do koszyka ;)

 

Miałam cichą nadzieję, że jakimś cudem wystarczy jeszcze chociaż na przód bluzki dla mnie, ale model sukienki, który upatrzyło sobie moje dziecię skutecznie pozbawił mnie złudzeń. Całe szczęście, że chciała dużo krótszą wersję, bo na oryginalną długość, przy tej ilości materiału, nie było co liczyć.

Wykrój całkiem świeży, bo z Burdy 6/2015 (model 133):


Rozmiarówka dziecięca wprawdzie, ale zaryzykowałam. Szyjąc dla córki korzystam już z rozmiaru 34, ale przy tym fasonie bez problemu zmieściła się w dziecięce 158.




A na deser mam dla was jeszcze jednego koteczka.
Klus sportretowany przez Liwię:




40 komentarzy:

  1. Śliczną masz córę i bardzo fajnie wygląda w tej sukieneczce. A koci portrecik to pełen profesjonalizm:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, sama chętnie nosiłabym coś w taki piękny wzór :)
    Córa śliczna, super fotki.
    Kociak rewelacyjnie wyszedł, córa ma prawdziwy talent, kolejny :)
    PS - tak to jest jak się szybko czyta, myślałam że na tkaninę trafiłaś szukając żeberek i tak przez chwilę się zastanawiałam w jakim Ty sklepie byłaś że sprzedawali i tkaniny i żeberka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widocznie czytałaś posta na głodniaka ;) Dziękuję w imieniu swoim i córki :)

      Usuń
  3. och ja jako dołączam do klubu-piękna sukienka:)) a kot-taki piękniś to moje marzenie:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klus to charakterne kocisko, tylko na zdjęciu wygląda tak niewinnie :) A do sukienki nie byłam przekonana, ale co było robić jak dziecko prosi :)

      Usuń
  4. jako kocia matka jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodaj: jako kocia matka trzech :) Marzy mi się takie stadko jak twoje :)

      Usuń
  5. Fajna Twoja córa w tej sukience! Taka zbuntowana :) Podoba mi się ogromniaście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki czas - Młoda poszukuje własnego stylu. A ja tylko realizuję jej pomysły :)

      Usuń
  6. Aj, aj! super! sukienka! buty! i narzutka! :-))) Zdjęcie kici artystyczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że ci się spodoba :) Była jeszcze wersja zdjęć z czerwonymi conversami, ale stanęło na czarnych martensach :)

      Usuń
  7. świetna sukienka, chetnie bym też taką nosiła

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Model w rozmiarach dziecięcych, ale bez problemu można przerobić go na większy :)

      Usuń
  8. Cudowna modelka, pięknie jej w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, że moje dziewicę jej nie widzi i na bank nie pokażę, bo byłoby ja też taką chcę:D
    Pięknie wyszła a materiał chętnie sama bym przygarnęła, choć ja raczej psinki wolę
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Były zebry, były koty, psiaków niestety nie widziałam :) A sukienkę szyje się błyskawicznie, więc spokojnie możesz pokazać posta córce :)

      Usuń
  10. Świetny materiał, piękna sukienka i cudna modelka!!! A kot to oddzielny temat na ach-y!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Miau :P Świetna sukienka i w sumie to mogłabym taką mieć, ale darowałam sobie to wydanie burdy :/ Nic to, coś podobnego mi się marzy. Córka uzdolniona po matce, od razu widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to piękna po tatusiu ;)
      A z Burdami już tak jest - jak się przegląda w sklepie to nie ma nic ciekawego, a później człowiek żałuje, że jednak jej nie kupił :) I dlatego zdecydowałam się na prenumeratę. Zazwyczaj w promocji - ostatnio miałam 12 numerów w cenie 6 :)

      Usuń
  12. Macie przepięknego kocura, te spojrzenie! Cudo! Tulilabym :-) sukienka jest po prostu urocza - zwiewna, lekka i niebanalna, będzie na pewno dobra na wiele okazji i w sam raz na obecna pogodę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że trochę ją ponosi. Ostatnio ubrania szybko jej się nudzą :)
      A co do kota, to miałabyś co przytulać, bo to spory kotecek - coś ok. 10kg żywej wagi :)

      Usuń
  13. Esencja młodości - zwiewna sukienka i glany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna córka, sukienka i kot :) Zdjecia też stylowe, jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękujemy! Wszyscy troje - ja, Liwia i nawet Klusek :)

      Usuń
  15. Kurcze, uszyte przez kogoś rzeczy zdecydowanie lepiej wyglądają niż te, pokazane w burdzie:) Bardzo letnia i ciekawa sukienka, a koci wzór dodaje szaleństwa.
    Zauroczyły mnie jeszcze dłuugie włosy modelki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniały ten szaraczek dla naszej Tosi:)Pozdtawiamy wszystkie kotki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka bajeczna, już nie dziecięca, ale nie przesadnie kobieca, dla nastolatki idealna! A kotki fantastyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka jak zawsze,córcia prawdziwa modelka,fantazja młodych nie zna granic.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny "kociaczek" w sukieneczce w kotki. Na upały jak znalazł, ale te buty już nie... wiadomo młodzież łączy ubiór po swojemu. Choć może niektórych razić - to w sumie łączy się dobrze. Fajnie, że napisałaś rozmiarów-kę - przyda się. Pan kot w ładnej pozie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Klus szary jest piękny!
    Sukienka bardzo wdzięczna i córka w niej wygląda uroczo :)

    Powiedz... gdzie ten materiał, co jest w koty i w dodatku to żorżet...? Dodaj jeszcze, że to czerń, a nie granat i jestem ugotowana... :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety Wiolu to granat. Ale za to prawie czarny :)
      Kupowałam na allegro, chyba jeszcze jest w sprzedaży: http://allegro.pl/silki-zorzeta-crepa-bluzki-sukienki-silk-i5570007618.html

      Usuń
  21. Piękna sukienka, piękna Liwia, ale i tak całą uwagę skradł jegomość z ostatniego zdjęcia :) Szare cudowności! ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy krój no i ten materiał ♥ Koty górą ;)

    OdpowiedzUsuń