poniedziałek, 3 czerwca 2013

Czas na zmiany

Nie lubię zmian. Zwłaszcza tych, na które nie mam ochoty. Ale czasami nie mam wyboru i muszę dostosować się do sytuacji. Tak właśnie jest tym razem.

Google podjęło decyzję o usunięciu Google Readera. Od lipca nie będziemy mogli już obserwować ulubionych blogów w tradycyjny sposób. 
Byłabym niepocieszona, gdyby okazało się, że nie mogę do was zajrzeć i poczytać co nowego się wydarzyło lub powstało.  Na szczęście oprócz Google Readera jest  Bloglovin' :)

Można importować do niego wszystkie adresy ulubionych blogów i mieć swobodny dostęp do nowych postów :)

Zainstalowałam się tam już jakiś czas temu, ale w związku z tym, że godzina zero zbliża się wielkimi krokami zapraszam was kochani do śledzenia moich poczynań przez Bloglovin':


Nie będę opisywać jak przeprowadzić się na Bloglovin', bo już ktoś to bardzo dokładnie zrobił :) 
Pod tym adresem <klik> znajdziecie instrukcję krok po kroku. Powodzenia!

Ps. Odnośnik do mojego bloga jest także na pasku bocznym :)

16 komentarzy:

  1. Używam od jakiegoś czasu. Na tablecie sprawdza się lepiej niż na laptopie, ale to moja subiektywna ocena ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę przeprowadzić testy na tablecie :)

      Usuń
  2. Tak do końca to nie kumam bo w blogowaniu jestem świeżutka i ciemniutka :(To znaczy że zniknie pasek ,,moja lista blogów" ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie tak - nie będzie już dodawać blogów do obserwowanych :(

      Usuń
  3. Ciekawe jak to będzie, bo choć też jestem w blogowaniu nowa, to jednak funkcja "obserwuj" jest uważam świetna i wygodna, tym bardziej dla tych, którzy mają bloga w bloggerze. Ale konto na bloglovin już założyłam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma wyjścia, będziemy musieli się przestawić i przyzwyczaić...

      Usuń
  4. Kurcze "zarąbiście", nie ma co! Się przyzwyczaiłam i dooopa :/ Poczekam do lipca bo teraz to mi się nie chce niczego zmieniać. Ale jestem niepocieszona :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj w klubie :(
      Też ta sytuacja mnie nie cieszy, ale wolę przygotować się odpowiednio na tę "rewolucję".

      Usuń
  5. Ja też się tam niechętnie przeprowadziłam wielce niepocieszona takim obrotem sprawy:(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak większość z nas niestety. "Nie chcem, ale muszem" :(

      Usuń
  6. Dziewczyny czy dobrze rozumiem, że nie będzie można podglądać jakie blogi obserwują inni ?? Jeśli tak to wielka szkoda bo ja często wchodzę na nowe blogi ze stron innych użytkowników :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze bloglovin'a nie rozgryzłam do końca - wiem, że można przenieść swoją listę obserwowanych blogów, ale nie mam pojęcia, czy jest możliwość aby te blogi wyświetlały się na pasku bocznym.
      A na wiele fajnych blogów trafiłam w ten sam sposób - jeszcze zanim założyłam swojego :)

      Usuń
    2. Ano właśnie... z resztą na pewno jest to tez sposób na promocję bloga tzn dotarcie do większej grupy obserwatorów a przecież o to nam chodzi....

      Usuń
  7. Szkoda, że to kasują:( ciekawe dlaczego? ja sama jestem nowa w świecie blogów, więc szkoda, że jak przyzwyczaiłam się już do jednej funkcji, to od razu zmiany.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro, że usuwają coś było użyteczne nie dając nic w zamian...

      Usuń
  8. Ja jestem zupełnie nowa w świecie blogów i w ogóle nie wiem o czym piszecie hihihi..A tak na poważnie to fakt ja też głównie "wchodziłam" na blogi wyświetlane na bocznym pasku u innych.. w wordpress chyba wcale nie było tej opcji..dopiero to wszystko rozgryzam:-) Będzie trzeba się znaleźć w nowej rzeczywistości. Tymczasem zapraszam do mnie: http://szyciemojedrugiezycie.wordpress.com/. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń