piątek, 27 grudnia 2013

Prawie biało na białym

Jak zwykle przed świętami nie zdążyłam z kilkoma rzeczami. Co roku obiecuję sobie, że tym razem lepiej się zorganizuję, ale na obietnicy się kończy :) Czas nabiera takiego tempa, że choćbym się sklonowała to i tak nie uda mi się dopiąć wszystkiego na ostatni guzik...

Przede wszystkim nie złożyłam wszystkim miłym gościom zaglądającym do mnie życzeń świątecznych. Tego już nie nadrobię, bo święta właśnie minęły, ale przynajmniej mogę z małym wyprzedzeniem złożyć wam życzenia z okazji Nowego Roku:

Oby w nadchodzącym 2014 roku 

każda chwila była dla was szczęśliwa, 

marzenia same się spełniały, 

a zdrowie i siły witalne nigdy was nie opuszczały!

 Do siego roku!



W zamieszaniu przedświątecznym zapomniałam też pokazać wam poduszki, które zdążyłam uszyć pomiędzy sprzątaniem, gotowaniem i pieczeniem :) 


Powstały z surówki bawełnianej, którą upolowałam jakiś czas temu w postaci ogromnej zasłony w SH. Zużyłam tylko maleńki fragment, wiec coś z tej tkaniny na pewno jeszcze się u mnie pojawi. 
Wykończenia brzegów to gotowa biała wypustka, a elementy ozdobne w postaci śnieżynek i renifera powstały dzięki szablonowi i farbie do tkanin. 


Mam chyba trochę masochistycznych skłonności - potraficie wyobrazić sobie wycinanie tych gwiazdek nożykiem modelarskim? Dałam radę, ale więcej tego nie powtórzę...


Poduszki spotkały się z krytyką ze strony Młodej i męża mego jedynego. To co mi wydawało się subtelne i delikatne, czyli połączenie koloru ecru  i białych nadruków rodzina określiła jako zdecydowanie mało kontrastowe. I na nic tłumaczenia, że zabieg był celowy i przemyślany... 


A niech sobie marudzą - ja jestem bardzo zadowolona z efektu jaki uzyskałam. Poduszki leżą na naszym ulubionym (i jedynym) fotelu i cieszą moje oczy :)

Dla porównania mam jeszcze wersję kolorową w wykonaniu Młodej tzn. ja uszyłam poszewkę, a Młoda ozdobiła ją tym samym śnieżynkowym motywem w niebiesko-srebrnej kolorystyce:


I nie powiem, że mi się nie podoba... :)



 

16 komentarzy:

  1. Pięknego Nowego Roku dla Ciebie i Twoich najbliższych! :-)
    Podusie śliczne są, a ja zakumałam Twoje zamiary ;-) Choć faktycznie kolorowe śnieżynki też prezentują się świetnie! :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Samych pomyślnych zdarzeń w Nowym Roku i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyslnosci w Nowym Roku. Podusie sliczne i pomimo iz doceniam prace Twojej latorosli, to wole biala wersje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne podusie, choć ja też bym zrobiła mocniejszy o ton lub dwa kontrast.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witam ponownie:)
      nie wiem czy wiesz, ale mam dwa blogi i właśnie na kulinarnym nominowałam Twój blog do Liebsteblog Award , jeżeli masz ochotę do zabawy to zapraszam
      pozdrawiam cieplutko:)

      Usuń
  5. Podusie są śliczne :)
    Co do życzeń to nie jesteś sama, ja niestety też nie miałam czasu na wpis z życzeniami :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Poduszki cudne ! A dla Ciebie i Twoich bliskich też samych cudowności i szczęścia po brzegi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Poduchy świetne. Wszystkie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Podusie rewelacyjne!!! W jednym i drugim wydaniu!
    A w Nowym Roku życzę wspaniałych szyciowych pomysłów i czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Poduszki wyszły świetnie, białe nadruki są bardzo stylowe, ale młodzież potrzebuje mocnego uderzenia i kontrastu, pastele są za mdłe, skądś to znam :). Podziwiam zapał do wycinania szablonów... strasznie dużo pracy... nie byłoby łatwiej wzór przekalkować?
    Życzę również dużo energii i zapału do pracy i tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podusie rewelacyjne. również życzę Ci szczęśliwego Nowego roku 2014 żeby udawały Ci się wszystkie prace i obyś miała z nich wielką satysfakcje.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Szczesliwego Nowego Roku i spelnienia marzen odemnie i oczywiscie buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne te poduchy z białymi motywami! Gratuluję kreatywności.
    Zapraszam do mnie na noworoczne candy na stronce wydziergane.pl
    Pozdrawiam - Zofia

    OdpowiedzUsuń